Od kilku lat stanowimy digitalowe i kreatywne wsparcie dla marki Hortex.

Przygotowujemy komunikację ongoing w kanałach SoMe dla ich produktów mrożonych – i nie tylko. Aktywnie uczestniczymy w wybranych procesach koncepcyjnych, jak i produkcyjnych w obszarze tworzonego contentu. Efektem są m.in. kreacje kampanijne z udziałem Mateusza Gesslera oraz niezliczona ilość przeformatowań tworzonych na potrzeby kanałów YouTube, Instagram, Facebook, TikTok i Google Ads.

Stworzyliśmy wyzwanie Hortex na TikTok, które zaowocowało ponad 30 milionami wyświetleń

Skutecznie pomagamy Hortexowi odnaleźć się również w świecie TikTokowych influencerów. Pretekstem była nowa kampania napojów Hortex, a punktem wyjścia pytanie: czy napoje Hortex są bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające? Wspólnie z Sebastianem Kowalczykiem i Moniką Kociołek odpaliliśmy na TikTok obrandowane wyzwanie pod hashtagiem #ZDECYDUJWDUECIE. Zadaniem użytkowników był wybór jednego z dwóch influencerów i stworzenie z nim tanecznego duetu. Dla autorów najlepszych filmów – iPhone w nagrodę.

W trakcie wyzwania zanotowaliśmy łącznie ponad 30 mln wyświetleń filmów z naszym hashtagiem oraz setki jakościowych zgłoszeń konkursowych. Warto również nadmienić, że była to pierwsza polska aktywacja wyróżniona na globalnej stronie TikToka w sekcji „Inspirations”

33 M wyświetleń

1,838 stworzonych filmów

Frublu Loxon
facebook