zakup mediów digital

Przygotowujemy zintegrowane strategie mediowe digital w oparciu o najefektywniejsze formy promocji w internecie. Opierając działania na możliwościach, jakie dają narzędzia Google, jak kampanie adwords (SEM), Google Display Network (GDN), kampanie YouTube oraz narzędzia mediowe dostarczane przez Facebook i Instagram (Social Ads), przygotowujemy efektywne, precyzyjnie targetowane kampanie. W zależności od celu rozbudowujemy digital media mix o dodatkowe działania, jak e-mail marketing, content marketing, działania z influencerami czy kampanie programatic. W każdej kampanii kluczowa jest dla nas efektywność i dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej. Realizujemy mediowe kampanie digital w budżetach od 10 000 do 350 000 zł.

google display network (GDN)

Wykorzystujemy sieć Google do maksymalizacji efektywności kampanii. Tworzymy mediaplany, które realizują cele Klienta. Preferujemy rozliczanie się w modelu CPC, dzięki czemu Klient ma pewność, że zawsze bierzemy odpowiedzialność za nasze działania i jesteśmy pewni założonych efektów. W każdej kampanii wykorzystujemy narzędzia remarketingu. Efektywna kampania to połączenie dobrej strategii i perfekcyjnego przekazu na banerze, dlatego jesteśmy specjalistami również w kreacji i produkcji formatów display.

adwords (SEM)

Tworzymy strategie SEM w oparciu o nasze ogromne doświadczenie.
Zajmujemy się zakupem mediów oraz optymalizacją kampanii w celu maksymalizacji efektywności działań. Potrafimy uzyskać efekt synergii z innymi mediami digital oraz wycisnąć maksimum z tej formy promocji.

influencer marketing

Wykorzystanie influencerów, w tym youtuberów, instagramerów oraz blogerów, w wielu wypadkach okazuje się niezwykle efektywną formą wsparcia sprzedaży produktów i usług lub wzmocnienia wizerunku.
Dzięki naszemu doświadczeniu potrafimy wybrać odpowiednich influencerów, którzy zapewniają nam content o wysokiej jakości oraz doskonałą współpracę. Potrafimy stworzyć dobrą ofertą również dla Klientów z mniejszymi budżetami, dla których stosunek zasięgu i jakości do ceny jest szczególnie istotny.

social ads (media facebook)

Facebook i Instagram pozwalają na niezwykle precyzyjnie targetowanie komunikatów.
Wykorzystując możliwości tych platform, jesteśmy w stanie osiągnąć ponadprzeciętne efekty działań – w tym działań sprzedażowych. Mamy ogromne doświadczenie w takich kampaniach oraz silne know-how nie tylko w optymalizacji mediów, ale również w kreacji formatów social ads, która jest niezwykle ważna dla efektów kampanii w mediach społecznościowych.

content marketing

Użytkownicy coraz mniej uwagi zwracją na standardową reklamę, dlatego tak istotne jest ominięcie tzw. „konsumenckiego radaru” Tworzenie treści w oparciu o artykuły sponsorowane oraz artykuły redakcyjne na zasięgowych lub lokalnych portalach i serwisach www znacząco wpływa na zwiększenie wiarygodności produktu lub usługi oraz – w wielu przypadkach – jest tzw. ostatecznym „triggerem” zakupowym. Zajmujemy się tworzeniem i publikacją treści w ramach content marketingu.

video ads

Spoty, filmy edukacyjne, filmy contentowe – każda z tych produkcji opublikowana w internecie powinna zostać wsparta budżetem reklamowych. Tylko tak jesteśmy w stanie osiągnąć efektywność biznesową i nie zaprzepaścić budżetu przeznaczonego na produkcję wideo. Wykorzystując mix działań reklamowych na YouTube, Facebooku oraz formatów video zakupionych w modelu programatycznym, możemy osiągnąć zasięgi porównywalne z kampaniami telewizyjnymi za ułamek ich budżetu.

media programmatic

W wypadku większych budżetów kampanijnych jednym z najefektywniejszych działań jest zakup mediów w modelu programatycznym.
Model ten pozwala na efektywne finansowo, precyzyjne dotarcie do założonej grupy docelowej. Zakup w modelu programatycznym wymaga cierpliwości, jednak osiągane efekty rekompensują niezbędny czas wymagany na wdrożenie.

pozycjonowanie stron (SEO)

Pozycja w wyszukiwarce Google jest kulczowym parametrem dla powodzenia wielu biznesów.
Przygotowujemy i wdrażamy strategie pozycjonowania stron www – zaczynając od audytu SEO, przez rekomendacje tekstowe, aż po stałe działania skutkujące poprawą pozycji witryny w wyszukiwarce Google.

budowa landing page’y

Każda kampania ma inny ekosystem, jednakże standardowy schemat kampanijny zakłada element centralny kampanii jakim najczęściej jest strona www lub landing page kampani.
Do przeprowadzenia większości kampanii digital niezbędna jest budowa specjalnej strony agregującej kluczowe informacje o produkcie lub usłudze, a przede wszystkim zbierającej leady sprzedażowe przez wyeksponowany formularz kontaktowy. Zbudowaliśmy dziesiątki takich stron, dzięki czemu mamy ogromną wiedzę na temat najefektywniejszych praktyk i rozwiązań skutkujących osiągnięciem celów kampanii.

kampanie tiktok

Inicjujemy i prowadzimy działania na TikTok obejmujące zarówno współpracę z influencerami, jak i kampanie mediowe z dedykowanymi kreacjami dla produktów. Pomagamy w organizacji rozbudowanych kampanii np. w formacie tiktokowych challenge’y, jak i realizujemy działania taktyczne w postaci opracowywania dowolnych formatów reklamowych na platformę. Współtworzone przez nas aktywacje zanotowały miliony wyświetleń. Trafiły również do sekcji “Inspirations” na globalnej stronie TikTok jako przykład inspirujących praktyk reklamowych na tej platformie.

kampanie digital

Każdy produkt czy usługa to zupełnie inne cele, segmenty grup docelowych, możliwości działania, a często również ograniczenia prawne.
Dlatego do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie, przygotowując propozycje dodatkowych działań, jak e-mail marketing, działania na LinkedIn, forach, kampanie w wyspecjalizowanych sieciach reklamowych czy afiliacja w modelu CPC.

powrót
facebook