EN

Kampania zintegrowana dla Roche DC

ASAP&ASAP Communication odpowiadał za strategię, kreację i produkcję kampanii oraz materiałów wsparcia sprzedaży.

Roche Diabetes Care wprowadza na rynek nowy produkt wspomagający leczenie cukrzycy: glukometr Accu-Chek Instant połączony z aplikacją mySugr w wersji PRO.

Glukometr połączony bezprzewodowo z aplikacją skierowany jest do cukrzyków typu 1, znacznie ułatwia im życie z chorobą. Produkt skierowany jest do przedstawicieli pokolenia millenialsów zmagających się z cukrzycą.

Prace nad wprowadzeniem produktu poprzedzał etap przygotowania kompleksowej analizy potencjalnych grup docelowych wraz ze strategią komunikacji oraz strategią narzędziową. Agencja ASAP&ASAP Communication postawiła na komunikację opartą na swobodzie życia i kontroli nad cukrzycą, komunikując kampanię claimem „Ogarnij cukrzycę!”. Na potrzeby kampanii powstał spot digital, strona internetowa, animacje tutorial dla lekarzy i pacjentów, materiały BTL, kampania digital oraz komunikacja w kanałach social media.

powrót